یک فرد عاشق دنیای شبکه، برنامه نویسی و امنیت سایبری

من یک مهندس IT هستم که عاشق برنامه نویسی، شبکه و امنیت سایبری هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات و اخبار جالب را با شما به اشتراک بزارم

یک فرد عاشق دنیای شبکه، برنامه نویسی و امنیت سایبری

من یک مهندس IT هستم که عاشق برنامه نویسی، شبکه و امنیت سایبری هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات و اخبار جالب را با شما به اشتراک بزارم

ابزارهای مایکروسافت برای Threat & Vulnerability هم اکنون در دسترس است

مایکروسافت امروز اعلام کرد دسترسی عمومی به راه حل مدیریت Threat & Vulnerability را ارائه می دهد. مدیریت آسیب پذیری و آسیب پذیری بخشی از حفاظت پیشرفته تهدید پیشرفته مایکروسافت (ATP) است و به سازمان ها کمک می کند تا در زمان واقعی بر اساس سنسورها، بدون نیاز به عامل یا اسکن دائمی، آسیب پذیری ها و تنظیمات نادرست را پیدا کنند. این موارد زیر را ارائه می دهد:

کشف مداوم آسیب پذیری ها و تنظیمات نادرست

اولویت بندی بر اساس زمینه کسب و کار و چشم انداز تهدید پویا

همبستگی آسیب پذیری ها با شناسایی و پاسخ نهایی (EDR) هشدار برای افشای بینش نقض

زمینه آسیب پذیری در سطح ماشین در طی تحقیقات حادثه

سیستم های تصفیه داخلی ساخته شده از طریق یکپارچگی منحصر به فرد با مایکروسافت Intune و مایکروسافت سیستم مرکز پیکربندی مدیریت

سازماندهی شده با مایکروسافت Defender ATP می تواند این راه حل جدید را در داخل پورتال ATP فعال کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.