یک فرد عاشق دنیای شبکه، برنامه نویسی و امنیت سایبری

من یک مهندس IT هستم که عاشق برنامه نویسی، شبکه و امنیت سایبری هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات و اخبار جالب را با شما به اشتراک بزارم

یک فرد عاشق دنیای شبکه، برنامه نویسی و امنیت سایبری

من یک مهندس IT هستم که عاشق برنامه نویسی، شبکه و امنیت سایبری هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات و اخبار جالب را با شما به اشتراک بزارم

حملات Ransomware به بالتیمور حدود 18 میلیون دلار هزینه در پی دارد!

 بودجه دفتر بالتیمور برآورد کرده است که حمله ی ransomware که شبکه رایانه ی شهر را خراب می کند حداقل 18.2 میلیون دلار هزینه خواهد داشت.


شهر بالتیمور خورشید گزارش می دهد که مدیر بودجه، باب سمینما، هزینه پیش بینی شده در یک جلسه چهارشنبه را پیش بینی کرد. این مجموع شامل تقریبا 5 میلیون دلار است که دفاتر شهری شهرداری قبلا هزینه کرده اند.


شبکه ی شهر با حمله ی سایبری در تاریخ 7 می 7 دست و پنجه نرم می کند. مقامات گفته اند که هکرها با استفاده از نوع ransomware RobbinHood خواستار بالتیمور معادل 76،000 دلار در بیت کوین پرداختند که رهبران شهر می گویند این اتفاق نمی افتد.


ایمیل روز چهارشنبه برای برخی کارگران شهر بازسازی شد. اما مقامات محلی حاضر به ارائه هر جدول زمانی برای زمانی که شبکه عمومی به عقب بر گردیم.


یک ماه پس از آنکه یکی دیگر از حملات ransomware به سیستم حمل و نقل بالتیمور 911 ختم شد، ظرف یک ماه از ماه می گذرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.