یک فرد عاشق دنیای شبکه، برنامه نویسی و امنیت سایبری

من یک مهندس IT هستم که عاشق برنامه نویسی، شبکه و امنیت سایبری هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات و اخبار جالب را با شما به اشتراک بزارم

یک فرد عاشق دنیای شبکه، برنامه نویسی و امنیت سایبری

من یک مهندس IT هستم که عاشق برنامه نویسی، شبکه و امنیت سایبری هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات و اخبار جالب را با شما به اشتراک بزارم

۵ تکنیک برای یادگیری سریع تر زبان های برنامه نویسی

اگر تصمیم گرفتید که در زمینه توسعه نرم افزار یا سایر بخش های بخش فناوری اطلاعات حرفه ای شوید، دانش برنامه نویسی ضروری است.

با این حال، بسیاری از مردم زمان زیادی را صرف می کنند و یا حتی این ایده را حتی قبل از هرگونه تجربه درمانی نیز می پذیرند. دلیل این است که آنها در ابتدا در حال یادگیری برنامه نویسی در مورد چیزهایی هستند که باید در نظر داشته باشند. امروز، من بعضی از راهنمایی های مهم را برای یادگیری برنامه نویسی سریع تر و بهتر به اشتراک می گذارم.

نکاتی برای یادگیری برنامه نویسی سریع تر

1. زمان بیشتری را به اصول بگذارید

یکی از رایج ترین اشتباهات مردم این است که آنها سعی می کنند تا اصول را با بیشترین سرعت ممکن به پایان برسانند و قسمت برنامه نویسی را شروع کنند. در این فرآیند، آنها چندین فصل را در ابتدا پر می کنند و زمان های کمتری را با مبانی موضوع صرف می کنند.

اولا باید بدانید که این کار در یادگیری برنامه نویسی کامپیوتر کار نمی کند. شما ممکن است این آموزش را به پایان برسانید یا سریع به بخش برنامه نویسی واقعی برسید اما در آینده برای شما مشکلاتی ایجاد خواهد کرد. افرادی که این شیوه را یاد می گیرند معمولا در سطوح بالاتری قرار دارند، به آسانی از دست می روند و در نهایت باید به یادگیری اصول اولیه بروند.

بنابراین، فکر نکنید که شما زمان زیادی را صرف اصول اولیه می کنید، سعی کنید هر مفهوم را درک کنید زیرا در نهایت زمان لازم برای برنامه نویسی یادگیری را کاهش می دهد.


2. خشک کردن کد را اجرا کنید

اگر شما بی اطلاع هستید، خشک کردن به معنی تکرار از طریق هر خط کد خود را بر روی کاغذ قبل از اجرای آن بر روی دستگاه.

این عادت به بهبود تفکر منطقی و ایجاد سطوح جدید یادگیری آسان تر و سریعتر است. کد خشک خشک بهترین روش برای یادگیری نحوه برنامه ریزی است. اگر قصد دارید کاری را در برنامه ریزی انجام دهید، سعی کنید این عادت را در مرحله اول یادگیری بپذیرید.

همچنین مصاحبهکنندگان اغلب از کاندیداها درخواست می کنند که برنامه نویسی را با دست در مصاحبه شغلی انجام دهند. بنابراین، دلیل خوبی برای شروع تمرین وجود ندارد.


3. از جعبه فکر کن

اغلب زمانی که من این خط را می شنوم، مردم دقیقا توضیح نمی دهند - چگونه از جعبه فکر می کنم؟ اما نگران نباشید، این اتفاق نمی افتد اینجا.

گزینه های زیادی برای یادگیری برنامه نویسی در رسانه های آنلاین و آفلاین وجود دارد. فقط پرس و جو خود را در Google وارد کنید و وارد شوید. صدها نتایج مرتبط را خواهید دید که هر مفهومی را به شیوه ای مفصل توضیح می دهند.

اما اگر می خواهید در حرفه خود پیشرفت کنید، فقط با نوشتن یک هزار خط کد هر هفته کمک نخواهید کرد. شما در حال انجام کار برنامه نویسی باید دانش دامنه خود را افزایش دهید. در زندگی واقعی شما با نیاز مشتری کار خواهید کرد و بیشتر آنها بر اساس شرایط واقعی زندگی می کنند. شما باید کسب و کار خود را درک کنید و با برخی از راه هایی که می توانید آن را بهبود ببخشید. این به شما کمک زیادی می کند تا به راحتی نیازهای خود را برآورده سازید.

4. تمرین بیشتر

من بسیاری از مردم را دیده ام که با استفاده از کتاب ها و روش های نظری برنامه های آموزشی را شروع کرده اند و حتی بعد از یک ماه آنها همچنان تمرکز خود را روی پوشش مفاهیم بیشتر و بیشتر بدون تمرین عملی می کنند.

به گفته من، این یکی از بزرگترین اشتباهات مردم در مراحل اولیه است.

گفتن "تمرین کامل" در همه جا اعمال می شود، اما در صورت برنامه ریزی، آن را حتی حیاتی تر می کند.

اگر دو ساعت در یادگیری مفاهیم جدید هر روز صرف می کنید، مجبورید حداقل یک ساعت در برنامه نویسی صرف کنید. هر مفهومی که یاد می گیرید، مهم نیست، فقط برای برنامه مربوطه جستجو کنید و از تمرین شروع کنید. شما همچنین می توانید در برخی از پروژه های کوچک کار کنید. در ابتدا، شما ممکن است احساس کنید که هیچ جایی ندارید، اما در نهایت، راه حلی ظاهر خواهد شد.


5. هرگز خنک را فراموش نکن

برنامه ریزی بدون شک یک کار هیجان انگیز است، اما همچنین شناخته شده است که جامع است. بسیاری از مردم ساعت ها با یک اشکال ساده بدون هیچ راه حلی صرف می کنند. این توانایی بر روی برنامه کامل وعده های غذایی و سرعت شما اثر می گذارد که قطعا وضعیت سالم نیست، به ویژه اگر شما جوان هستید.

در آن روزها باید آرام باشید. مغز ما از زمان نیاز به برخی از استراحت نیز نیاز دارد. این میتواند با دوستانتان ملاقات کند، سفر کند، نوعی تمرین یا فقط بازی کردن در گوشی هوشمند شما باشد. همیشه روی حفظ تعادل بین همه چیز تمرکز کنید و هرگز فراموش نکنید. این در نهایت به شما کمک می کند تمرکز را بهبود بخشید و همه چیز را سریع یاد بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.