یک فرد عاشق دنیای شبکه، برنامه نویسی و امنیت سایبری

من یک مهندس IT هستم که عاشق برنامه نویسی، شبکه و امنیت سایبری هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات و اخبار جالب را با شما به اشتراک بزارم

یک فرد عاشق دنیای شبکه، برنامه نویسی و امنیت سایبری

من یک مهندس IT هستم که عاشق برنامه نویسی، شبکه و امنیت سایبری هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات و اخبار جالب را با شما به اشتراک بزارم

جاوا یا پایتون؟ کدام زبان برنامه نویسی محبوب تر است؟

طبق گزارش Skillsoft، جاوا، پایتون و جاوا اسکریپت از جمله زبان برنامه نویسی هستند که توسعه دهندگان بیشتر به دنبال آن هستند.

محبوبیت زبان برنامه نویسی و تقاضای واکسن ها در طول زمان کاهش می یابد، اما دو زبان به طور پیوسته برای نقاط برتر در رده بندی های مختلف جاوا و پایتون رقابت می کنند.

پایتون لیستی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی را برپا می کند و در سه زبان اصلی توسعه یافتگان گفتند که می خواهند در سال 2019 یاد بگیرند. در همین حال، جاوا همچنان محبوب ترین زبان برنامه نویسی توسط شاخص TIOBE و به عنوان یکی از زبان های برنامه نویسی بیشتر در خواست توسط کارفرمایان.

به گفته یک گزارش دوشنبه از Skillsoft، هنگامی که به آنچه توسعه دهندگان زبان برنامه نویسی در حال حاضر در تلاش برای یادگیری می آیند، آموزشی برای جاوا همچنان محبوب ترین است. با این حال، پس از مطالعه 12 میلیون متخصص فناوری در پایگاه کاربر Skillsoft، این گزارش نشان داد که کل ساعت آموزش پایتون 20٪ از 2017 تا 2018، نزدیک به 200000 ساعت افزایش پیدا کرد.

Skillsoft بیش از 17،000 دارایی های برنامه نویسی را در سراسر ارائه هایش اندازه گیری کرد. به گفته این گزارش، موضوعات برنامه نویسی نشان دهنده 18 درصد از تمام ساعات صرف شده در پلت فرم و 20 درصد از کل دارایی ها است.

جاوا از لحاظ تعداد دارایی ها و کل ساعت ها غالب است، اما پایتون به طور متوسط ​​ساعت مصرف می کند. جاوا اسکریپت در تمام مراحل یک سوم دور بود.

از لحاظ کلمات کلیدی مورد جستجو، برنامه، جاوا و وب موضوعات اصلی بودند، در حالی که Python، JavaScript، HTML، API، Develop و Net موضوعات دیگری بود.

مهارت های IT مورد نیاز است
در تمام زمینه های فناوری اطلاعات، مهارت های بالا که متخصصان به دنبال یادگیری می باشند شامل موضوعات زیر می شوند:

داده ها
امن است
مایکروسافت
سرور
مدیریت کردن
سرویس
ایجاد کردن
پیکربندی
SQL
وب
پنجره
این گزارش همچنین محبوب ترین گواهینامه های فناوری اطلاعات را در میان کاربران خود مورد بررسی قرار داده و آنها را به صورت زیر طبقه بندی کرده است:

CompTIA A +
CompTIA Network +
هکر اخلاقی خبره
CompTIA Security +
خبره امنیت سیستم های اطلاعاتی (CISSP)
کوشینگ اندرسون، معاون برنامه ریزی تحقیق آموزش و تحقیقات فناوری اطلاعات در IDC، گفت: "یافته های گزارش جدید Skillsoft در راستای تحقیق IDC در زمینه توسعه مهارت ها و شایستگی ها از برنامه ریزی، توسعه، منابع و ارزیابی تطبیق است." آزادی مطبوعات "همانطور که تقاضا برای داشتن مهارت های مناسب در زمان مناسب در پروژه ها و خطوط کسب و کار افزایش می یابد، ردیابی و توسعه مهارت های فناوری اطلاعات از هر زمان ضروری است."
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.