یک فرد عاشق دنیای شبکه، برنامه نویسی و امنیت سایبری

من یک مهندس IT هستم که عاشق برنامه نویسی، شبکه و امنیت سایبری هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات و اخبار جالب را با شما به اشتراک بزارم

یک فرد عاشق دنیای شبکه، برنامه نویسی و امنیت سایبری

من یک مهندس IT هستم که عاشق برنامه نویسی، شبکه و امنیت سایبری هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات و اخبار جالب را با شما به اشتراک بزارم

برنامه نویسی برای کودکان در جاوا اسکریپت

CodeGuppy، بر خلاف دیگر سیستم های مقدماتی مانند Scratch که از زبان های مبتنی بر بصری استفاده می کنند، قصد دارد بچه ها (و نوجوانان و بزرگسالان خلاق) را با نوشتن جاوا اسکریپت کد کند. چرا این بهتر است؟

بلوک های بصری زبان هایی مانند Scratch شایستگی خود را برای معرفی بچه های بسیار جوان به جهان برنامه نویسی دارند. با این حال، نظر ما این است که بچه ها باید در اسرع وقت به زبان های متنی تبدیل شوند. زبان مبتنی بر متن کمک خواهد کرد که بچه ها نه تنها مهارت های برنامه نویسی واقعی بلکه مهارت های مهم دیگری همچون املا را توسعه دهند. اگر بچه ها در دهه 80 قادر به یادگیری برنامه نویسی با استفاده از BASIC (زبان مبتنی بر متن در ویراستاران اولیه) باشند، ما معتقدیم که کودکان معاصر همچنین می توانند جاوا اسکریپت را با استفاده از محیط پیشرفته Codeguppy یاد بگیرند.


علاوه بر این در ترکیب برنامه نویسی با گرافیک و بازی، CodeGuppy تلاش می کند جوانان را در هنگام سرگرم نگه داشتن انگیزه نگه دارد؛ همه ما می دانیم که فاصله توجهشان کوتاه است ...


خود برنامه نویسی در داخل مرورگر از طریق زمین بازی مجتمع CodeGuppy در داخل مرورگر قرار می گیرد. این کار نیاز به تنظیم یک محیط توسعه و بارگذاری سریع را به عنوان امکان پذیر می کند. شرایط برای اهداف تازه ای که از ابتدا شروع می شود بسیار مهم هستند.


توجه داشته باشید که "واقعی" آموزش وجود دارد که شامل دستورالعمل هایی است که شما را از طریق یک گام به گام فعال می کند و آنهایی که در واقع فقط لیست های کد است که دارای توضیحات کوتاه هستند که در کنار نتیجه نهایی آنها اجرا می شود. آنها از طراحی های ساده تا بازی هایی مانند Breakout و Invaders می آیند! به همین ترتیب هنگامی که شما برای اولین بار شروع می کنید، این کار را با مطالب مقدماتی انجام دهید، که متأسفانه با بقیه مخلوط شده است، بنابراین به راحتی شناسایی نمی شود.


یک مثال از گام "واقعی" گام به گام آموزش "معرفی به کدهای" است که در آن دستورالعمل ها شما را از طراحی یک دایره ساده به ترکیب چندین حلقه برای قرعه کشی گربه خرس، و یا، "عبارات و متغیرها" که به سادگی مفاهیم را نشان می دهد از طریق ساخت یک خانه.

سپس "لیست کد"، همتایان پیشرفته آموزش، وجود دارد که در حال انتظار برای بهینه سازی است تا دانش آموز بتواند در زمان واقعی تجربه کند که چگونه این اثر بر نتیجه نهایی تاثیر می گذارد و از آن یاد می گیرد. یک نمونه از آن بازی کلاسیک برک آوت یا بالن های سقوط است.

آموزش واقعی به خوبی نوشته شده است و آسان است به دنبال آن، اما تعداد زیادی وجود دارد، و من به نویسندگان تشویق برای نوشتن بیشتر از آنها در صورتی که به دنبال گسترش پلت فرم.


در زمان نوشتن، Codeguppy به طور کامل رایگان و همچنین بدون تبلیغات ارائه می شود که موجب می شود که چگونه این پلتفرم درآمدزا شود. با این وجود، پیشنهاد من این است که اگر با والدین خود و یا دانش آموزان خود درگیر یک معلم باشید، در حالی که طول می کشد، با بچه خود امتحان کنید. اگر شما آن را ارزشمند بدانید، من شما را تشویق می کنم که به توییتر بروید و به نوبه خود، نویسندگان را تشویق کنید تا آموزش های بیشتری را بنویسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.